Zarezerwuj

FQA

Czy jest możliwy wynajem samochodu bez kierowcy?
W celu zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów wynajmujemy samochody, busy i autokary zawsze z zawodowym kierowcą.

Czy podana cena jest za osobę czy za samochód?
Zawsze podajemy ceny brutto za przewóz pojazdem dostosowanym do wielkości Twojej grupy. Nasza oferta przygotowywana jest indywidualnie, w oparciu o przekazane przez Ciebie informacje dotyczące wybranej trasy oraz liczby osób.

Posiadacie foteliki do przewozu dzieci?
Tak, jest możliwość przewozu dzieci w fotelikach i siodełkach. Prosimy o informację w zamówieniu o liczbie, wieku i wadze dzieci biorących udział w transferze.

W jakich godzinach realizujecie transfery?
Realizujemy transfery 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Skontaktuj się z nami i sprawdź wolny termin.

Przylatuję z wieloma bagażami. Macie miejsce w samochodzie by przewieźć moje bagaże?
Przewieziemy Twoje bagaże. Prosimy tylko o informację w zamówieniu o liczbie i wymiarach bagaży.

Z jakim wyprzedzeniem należy rezerwować transfery?
Uzależnione jest to od rodzaju zlecenia. Transfery lotniskowe można rezerwować nawet z kilkugodzinnym wyprzedzeniem, natomiast obsługę większych zleceń, np. wielodniowych wycieczek międzynarodowych kilkoma autokarami proponujemy zarezerwować nie później niż na miesiąc przed planowaną datą wyjazdu. Posiadamy szeroką flotę pojazdów różnej wielkości, dzięki czemu transfery jednodniowe jesteśmy w stanie zrealizować często nawet z jednodniowym wyprzedzeniem.

Chcę wynająć samochód na podróż w dwie strony. Nie wiem jak długo będzie potrzebny na miejscu. Czy istnieje możliwość realizacji takiego zapytania?
Oczywiście, że tak. Jest możliwość wynajmu całodniowej dyspozycji samochodu. Prosimy tylko o podanie miejsca odbioru i przyjazdu grupy. Samochód wraz z kierowcą będzie na Ciebie oczekiwał w miejscu przyjazdu.

Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?
Tak, istnieje możliwość negocjacji ceny. Udzielamy rabatów Stałym Klientom oraz w przypadku zleceń na systematyczne, cykliczne przewozy.

Czy oprócz transferów zajmujecie się również organizacją wycieczek?
Tak, możemy zorganizować dla Ciebie całą imprezę turystyczną, obejmującą wybrane usługi, między innymi usługę transportową, gastronomiczną czy przewodnicką tzw. usługa concierge. Oferujemy możliwość całodobowej opieki pilota podczas trwania imprezy turystycznej. O jak najlepszą organizację imprezy turystycznej zadba nasza doświadczona kadra specjalistów ds. turystyki.

Czy posiadacie usługę dostosowaną do osób niepełnosprawnych?
Tak. Istnieje możliwość przewozu osób o różnym stopniu niepełnosprawności wraz ze sprzętem medycznym (do 23 kg).

Czy wystawiacie faktury VAT?
Zawsze wystawiamy faktury VAT za transfery. Przed dokonaniem płatności możemy wystawić fakturę proforma.

Czy mogę zapłacić gotówką u kierowcy?
Nie. Wszystkie transfery są przedpłacone przelewem lub kartą płatniczą.

Czy usługa transferów lotnicznych świadczona jest porą nocną?
Tak, jak najbardziej. Obsługujemy transfery lotnicze porą nocną.

Co oznacza usługa "door to door"?
Usługa "door to door" oznacza, że podjedziemy pod miejsce odbioru i zawsze pod terminal wylotu, a w przypadku odbioru podjeżdżamy pod terminal przylotu i pod wskazane miejsce docelowe.

Jak wygląda odbiór z lotniska?
Po wylądowaniu i odebraniu przez Ciebie bagaży, czeka na Ciebie kierowca z tabliczką z logiem Chamelion Transfer oraz numerem Twojej rezerwacji.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Nie zawachaj się skontaktować z nami bezpośrednio. Czekamy na Ciebie pod różnymi kanałami komunikacyjnymi. Możesz skomunikować się z nami poprzez m.in. czat, infolinię, mail, media społecznościowe, formularz kontaktowy, a także możesz zamówić połączenie, niezwłocznie do Ciebie zadzwonimy.